tisdag 14 september 2010

Givenchy, Köpenhamn och Berlin




Köpte lite svindyr akvarellfärg i Sverige men nu har jag livet ut antagligen...




Precis innan jag skulle lämna Stockholm mötte jag upp Rinda och gick till ett Myrorna i Vasastan. Hade sovit typ 2 h så hon övertalade mig att köpa en fin jacka. Jag är otroligt nöjd med den och den här växt (fasta jag sytt in den och tagit bort hälften av axelvaddarna) för mig.



Hittade även en lammull kavaj på Amnesty i Halmstad till Knut. Halva priset då den kostade 95 kr. Jag var generös och gav dem 50 ;)


Vee Speers

2 kommentarer:

Linnéa - Oh my deer sa...

åh vad fin kappan var! Ett kap!

Iller och Kotte sa...

Tack tack! Jag är mkt nöjd. Var lite orolig när den låg på golvet på tåget i en påse med enorma axelvaddar. Men nu efter (färdig) omsömnad är jag glad!