onsdag 31 augusti 2011

snurr snurr


Var på Myrorna idag och köpte "höstkjolen" Försöker muntar upp mig för en god vän skulle hälsa på mig men blev sjuk men det är inte så lätt när allt känns som den här filmen


Sen åt jag lite pizza med en minimal diskinsatts. Måst ifs påminna mig själv om att jag inte tål svensk pizza. Jag tror att de penslar på något fett som gör den lite läskig.

Köpte även skoblock som jag tänkt investera i ett tag. 40 kr kostade dem men tanten i kassan tyckte de var för dyrt och sänkte det. Gött mos säger jag! Något som var mindre bra var min förvirring igår. Började när jag tog mig till bussen genom spöregnet med lilla hunden som vart dyngsur. På bussen ut mot min mamma kommer jag ihåg att jag glömt att stänga av ugnen men allt löste sig när jag kom ut till byn då min styvfar var på väg in mot stan så han fick mina nycklar och kunde stänga av ugnen. Senare när jag skulle hemåt får jag skjuts in mot stan igen. Då kommer jag på att jag har glömt min väska hos min mamma. Snurr snurr säger jag...

Inga kommentarer: