lördag 8 januari 2011

Secondhandmissbrukare?


Var och handlade med min mamma och medan hon kollade lampor gick jag in i en djurbutik för första gången sen beslutet att skaffa hund. Fanns tusen saker av allt men kändes inte så kul mest för att allt är så fult. Väntar tills dagarna innan valpen ska komma hem.


Hade tänkt att strunta i vinterkängor i år och köpa gummistövlar direkt men jag hittade ett par jättefina, rejäla som klarar sig bara jag smörger in dem ordentligt. Mina är dem till höger och kostade 125 kr på Emmaus och de till vänster köpte Knut på Myrorna igår för 150 kr.



Hittade även de här fantastiskt fina keramiktavlorna från 50-talet. Köket eller hallen är frågan.


Och till Knut shoppade jag en pilotjacka även där från Emmaus. Tänkte att om inte han ville ha den kunde jag ha den själv. Sällan jag hittar så mkt på en och samma gång.



Inga kommentarer: